Roger ja Maj-Britt Gustafsson 1930-luvun alkupuolella. Riihimäen kaupunginmuseon kokoelmat.

Kau­pun­gin­museon ja tai­de­museon jou­lu­na­vaus-ta­pah­tu­ma

Riihimäen kaupunginmuseossa (Öllerinkatu 3) ja Riihimäen taidemuseossa (Temppelikatu 8) vietetään koko perheen joulunavaus-tapahtumaa sunnuntaina 4.12. klo 12–17.

Kaupunginmuseossa on luvassa jouluista puuhaa kaikenikäisille. Ohjelmassa on jouluista askartelua ja joulupaketin sisällön arvuuttelua. Esillä on näyttely Liikenteen menopelejä sekä perusnäyttely Takamaasta kaupungiksi.

Taidemuseossa järjestetään Riihimäen kuvataiteilijat ry:n joulumyyjäiset klo 12–15. Lisäksi ohjelmassa on puuhaa ja askartelua kaikenikäisille koko päivän ajan.  Esillä on kuvanveistäjä Sampo Malinin ja kuvataiteilija Simo Ripatin yhteisnäyttely sekä kokoelmanäyttely Eat & Eye, jossa pääosassa ovat ruoka, kattaukset ja ateriat.

Tapahtumaan on vapaa pääsy.