Mustavalkoinen valokuva vuodelta 1970, jossa kuusi naista voimistelee liikuntasalissa pianon säestäessä.
SNLL:n (Suomen naisten Liikuntakasvatusliitto) voimistelupäivät Riihimäen urheilutalolla 1970. Riihimäen kaupunginmuseon kuvakokoelma.

Kehonkoostumusmittausta 29.6.2023 klo 14–16

Riihimäen kaupunginmuseossa järjestetään Mittapuu – Mittaamiseen, punnitsemiseen ja mittavälineisiin liittyvän näyttelyn oheisohjelmana kehonkoostumusmittausta torstaina 29.6.2023 klo 14–16. Lisäksi lapsille on tarjolla pientä näyttelyyn liittyvää puuhaa.

Tapahtumaan sekä kehonkoostumismittaukseen voi osallistua museon pääsymaksun hinnalla 6/3 €, myös Museokortti käy. Mittaukset suorittaa liikunnanohjaaja Mimmu Pietilä (Riihimäen kaupunki). Samalla ehtii vielä tutustumaan kaupunginmuseon näyttelyihin, sillä Mittapuu-näyttely sekä perusnäyttelyt Takamaasta kaupungiksi sekä Vuoksen rannalta Riihimäelle ovat avoinna vielä 30.6.2023 saakka.