L.E. Grothin kauppa sisältä 1910-luvulla. Tiskin takana seisovat liikeapulaiset ja harjoittelija. Riihimäen kaupunginmuseon kuvakokoelma.

Riihimäen kaupunginmuseon näyttelyt sulkeutuvat 30.6.2023

Riihimäen kaupunginmuseon MITTAPUU ­– Mittaamiseen, punnitsemiseen ja mittavälineisiin liittyvä näyttely sekä perusnäyttelyt Takamaasta kaupungiksi ja Vuoksen rannalta Riihimäelle sulkeutuvat 30.6.2023. Myös museon kokoelma- ja tietopalvelu on toistaiseksi suljettu, eikä kokoelmalahjoituksia oteta toistaiseksi vastaan. Riihimäen kaupunginmuseon näyttelytoiminta pyritään käynnistämään osittain vuoden 2023 lopulla uusissa toimitiloissa, jotka sijaitsevat Riihimäen taidemuseon yhteydessä (Temppelikatu 8). Tavoitteena on, että Riihimäen kaupunginmuseon näyttelytoiminta käynnistyy kokonaisuudessaan uusissa toimitiloissa kesään 2024 mennessä. Kokoelma- ja tietopalveluita sekä lahjoitustoimintaa pyritään jatkamaan normaalisti jälleen syksyllä 2024.